POGOSTA VPRAŠANJA


Kako vem, da je izdelek na zalogi?
Vsi izdelki v spletni trgovini so izdelani po naročilu. Rok izdelave je cca. 4 tedne + dostava. 

Če danes naročim, kdaj prejmem paket?
Za izdelavo nabiralnika potrebujemo cca. 4 tedne. Takoj, ko je nabiralnik izdelan ga oddamo na pošto oz. vas obvestimo, da je pripravljen za prevzem.
Dostava po Sloveniji je cca. 1-3 delovne dni.
Dostava znotraj EU cca. 3-8 delovnih dni, ostali svet cca. 10-21 delovnih dni.

Ko oddate naročilo vam v roku 24 ur pošljemo skico z vašim napisom, ki jo potrdite.
Ko je skica potrjena in naročilo plačano gre nabiralnik v izdelavo in začne teči dobavni rok.

Kakšne so cene poštnin?
Stroški pošiljanja v Republiki Sloveniji se zaračunajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije d.o.o. ali ostalih ponudnikov (GLS, DPD, DHL Express,...) (DDV je vključen) za katerokoli naročilo. Cene izdelkov v spletni trgovini ne vključujejo stroška poštnine.

Stroški pošiljanja izven RS se obračunajo po veljavnem ceniku za tujino Pošte Slovenije d.o. o. ali ostalih ponudnikov (GLS, DPD, DHL Express,...) (DDV je vključen).

Kako plačam in kako prevzamem?
OSEBNI PREVZEM - Po predhodnem dogovoru na sedežu podjetja Vrhovci cesta XI 2 (Ljubljana -Vrhovci – bližina trgovine Lesnina). Plačate lahko z gotovino ali bančno kartico. Po plačilu gre izdelek v izdelavo in začne teči dobavni rok. Prednost nakupa na sedežu podjetja je, da si izdelke na zalogi lahko v živo ogledate.

PLAČILO PO PREDRAČUNU - Znesek kupnine je potrebno poravnti v roku treh (3) dni na naš transakcijski račun, ki ga prejmete ob naročilu na vaš elektronski naslov. Po prejetem plačilu gre naročilo v izdelavo in začne teči dobavni rok. 

PLAČILO preko PayPala – Znesek kupnine se poravna ob naročilu na naši spletni strani.

Si lahko izdelke kje tudi v živo ogledam?
Vse Izdelke, ki so na voljo v spletni trgovinici www.nabiralnikrok.si, si lahko OGLEDATE in KUPITE na sedežu podjetja Vrhovci cesta XI 2 (Ljubljana – Vrhovci – bližina trgovine Lesnina) po predhodnem dogovoru na telefonski številki 031 333 879 (Zala) ali na e-mailu info@nabiralnikrok.si.
Lahko naročene izdelke vrnem, če mi ne ustrezajo?
Kupec, ki naroči izdelek po naročilu nima možnosti vračila kupljenega blaga.
Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije oziroma dostavni službi.

Izdelek lahko vrnete  v roku 14 dni z računom, nepoškodovan in v originalni embalaži na naslov: Miniob, Marko Pavšek s.p., Vrhovci cesta XI 2, 1000 Ljubljana.

UVELJAVLJANJE PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE : Potrošnik (po 43.č členu ZVPot) ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Miniob, Marko Pavšek s.p., Vrhovci cesta XI 2, 1000 Ljubljana; info@nabiralnikrok.si, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (s priporočenim pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti). Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.Učinki odstopa od pogodbe : Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Potrošnik blago vrne ali izroči na naslov Vrhovci cesta XI 2, 1000 Ljubljana brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.


OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE (Obr. OP)

[Ime, fizični naslov ter po možnosti številko telefaksa in elektronski naslov podjetja] 

Obveščam/obveščamo(*) vas, da odstopam/odstopamo(*) od pogodbe za prodajo tega blaga (*)/za zagotovitev te storitve(*) 

Naročeno dne(*)/prejeto dne(*) 

Ime potrošnika/potrošnikov 

Naslov potrošnika/potrošnikov 

Podpis potrošnika/potrošnikov (samo,če se obrazec pošlje v papirni obliki) 
(*) Po potrebi se črta

Prejel/-a sem napačen oziroma poškodovan izdelek. Kaj sedaj?
Ob prejemu napačnega ali poškodovanega izdelka čim prej pokličite na telefon 031 333 879 (Zala) ali nam pišite na info@nabiralnikrok.si. Izdelek bomo v najkrajšem možnem času zamenjali ali pa vam vrnili denar skupaj s stroški reklamacije in dostave. Upamo, da bo takšnih »neprijetnosti« čim manj – v kolikor se bo kakšna zgodila, se že vnaprej iskreno opravičujemo!
Lahko izdelke naročim le preko spletne trgovine?
Naročite lahko tudi tako, da pošljete sporočilo na info@nabiralnikrok.si ali pa pokličete na telefon 031 333 879 (Zala).

Kako lahko vnovčim darilni bon? 
Darilni bon lahko vnovčite ob nakupu v spletni trgovinici www.nabiralnikrok.si tako, da v komentar vpišete kodo, ki je zapisana na darilnem bonu. Znesek darilnega bona bomo naknadno odšteli od zneska celotnega nakupa. Vrednost nakupa mora biti enaka ali višja od vrednosti darilnega bona.

Darilni bon lahko vnovčite tudi na sedežu podjetja v Ljubljani (na Vrhovci cesta XI 2).
Darilni bon velja 6 mesecev.